16 martie, 2010

"Sa ai putini prieteni. Din tine sa nu iesi.
Caci prea des, falistatea-credinta ne-o infrange.
Cand ti se-ntinde-o mana, inainte de-a o strange,
Gandeste-te ca poate te va lovi-ntr-o zi."

Omar Khayyam

--> asta mi-a scris mama pe o poza de-a ei de la buletin. eram mica si nu intelegeam. acum parca am mai crescut. saru'mana mama! mi-a luat 20 de ani sa imi aduc aminte ce ai scris pe spatele pozei si sa si inteleg. stiai ca ai dreptate. chiar ai. ii fac putini. erau multi. incerc sa intru la loc in mine.

4 comentarii:

  1. sa-ti traiasca mama si sa fie sanatoasa...sfaturi bune ti-a scris pe poza aceea...si bv ca ai reusit in sf sa intelegi...si mai ales sa aplici...pupici

    p.s pe cand o noua postare?

    RăspundețiȘtergere
  2. uaaaaaa....abia acum am vazut postarea ta ube :))))
    <3<3<3

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe...deci acum ma crezi ce-ti spuneam? ca te-am observat acum ceva timp :P
    :X:X:X u so!

    RăspundețiȘtergere
  4. te credeam ube dinainte... nu era nevoie de confirmare
    :X:X:X u much!!

    RăspundețiȘtergere